jueves, 8 de noviembre de 2012

IKTak eta Lankidetza Ikaskuntza


WEB 2.0a lankidetzan oinarritua egonik, bertan erabilitako tresnek guztiz bultatzen dute lankidetza. Tresna hauek digitalki erabiltzen diren arren, ikasleek elkarrekin lan egin behar dute eta era guztietan lankidetza bultzatzen da, ezinezkoa da wiki bat osaturik egotea pertsona bakarra bada bertan idazten duena, edo edozein lan guztiz ongi eta errebisatuta egotea elkarrekin osatu ezean. Ikasleen parte-hartzearekin eta irakaslearen gidaritza egokiarekin, tresna hauen bidez lankidetza bultzatu eta era guztiz eraginkorrean lortu daiteke.
Metodologia aktiboa eskatzen dugunean, haurren motibazioa ezinbestekoa da, eta gaur egungo ikasleak motibatzeko, tresna eta aparatu digital eta elektronikoen funtzionamendua guztiz erabilkorra denez, garrantzi handia izan dezaketela esan dezakegu.
Blog-en kasuan adibidez, egindako lan guztiaren prozesua azaltzeko leku perfektuak dira, baita elkarrekin lan egiteko ere. Ikasleetakoren batek bertan galdera bat idatzi eta gainerakoek erantzun dezakete, bai eurek lehendik zekitenarekin eta baita galdera hori irakurri ostean bilatutako informazioarekin. Blog-ak begiratzea liburuak irakurtzea baina entretenigarriagoa gertatzen zaienez ikasleei, bertan parte hartuz eta gainerakoek idatzitakoa irakurriz era interesgarri batean ikasten baitute. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario