WEB 2.0a lankidetzan
oinarritua egonik, bertan erabilitako tresnek guztiz bultatzen dute
lankidetza. Tresna hauek digitalki erabiltzen diren arren, ikasleek
elkarrekin lan egin behar dute eta era guztietan lankidetza
bultzatzen da, ezinezkoa da wiki bat osaturik egotea pertsona bakarra
bada bertan idazten duena, edo edozein lan guztiz ongi eta
errebisatuta egotea elkarrekin osatu ezean. Ikasleen
parte-hartzearekin eta irakaslearen gidaritza egokiarekin, tresna
hauen bidez lankidetza bultzatu eta era guztiz eraginkorrean lortu
daiteke.
Metodologia aktiboa
eskatzen dugunean, haurren motibazioa ezinbestekoa da, eta gaur
egungo ikasleak motibatzeko, tresna eta aparatu digital eta
elektronikoen funtzionamendua guztiz erabilkorra denez, garrantzi
handia izan dezaketela esan dezakegu.
Blog-en kasuan adibidez,
egindako lan guztiaren prozesua azaltzeko leku perfektuak dira, baita
elkarrekin lan egiteko ere. Ikasleetakoren batek bertan galdera bat
idatzi eta gainerakoek erantzun dezakete, bai eurek lehendik
zekitenarekin eta baita galdera hori irakurri ostean bilatutako
informazioarekin. Blog-ak begiratzea liburuak irakurtzea baina
entretenigarriagoa gertatzen zaienez ikasleei, bertan parte hartuz
eta gainerakoek idatzitakoa irakurriz era interesgarri batean ikasten
baitute.
No hay comentarios:
Publicar un comentario