lunes, 19 de noviembre de 2012

WEB 2.0 tresnek, lankidetzako jardunak ahalbidetzen dituzte? Sustatzen dituzte? Oztopatzen? Zenbaterainoko garrantzia izan dezakete metodologia aktiboagoa bideratzeko?


Web 2.0ko tresnek lankidetzako jardunak ahalbidetzen dituzte, izan ere, zenbat eta informazio gehiago egon webaren barnean, zenbat eta gehiago sailkatu behar da infomazio hori. Gai bakoitzarentzat informazio anitza dugu. Horregatik, tresna hauek metodologiaren barne sartuz gero, errazagoa izango da bai lankidetza sustatzea baita haurren motibazioa garatzea ere, esaterako. Haurrak talde txikietan jarriz eta beraien kabuz informazioa bilatu ondoren, beraien artean, testuak eraikiz sor dezakegu lankidetza.
 Eta Bloga zertarako??
Blogaren erabilerak lankidetza erabat ahalbidetzen du eta beraz, gelakideen arteko kooperazioa garatu. Blog batean, gai bati buruzko testu, datu…informazioa idatz daiteke kooperatiboki, talde txikietan. Honela, taldekideek beraien ikaskuntza prozesua beraien artean eraiki dezakete beraien kabuz informazioa aurkituz, aukeratuz eta ondoren testu baten bidez blogean txertatuz azkenik, beste edonork irakur dezan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario