Aste
hauetan egindako lan batzuetan aipatu dudan bezala, web 2.0 tresnek lankidetza ikaskuntza
ahalbidetzen dute. Teknologi berriek eskaintzen dizkiguten aukera berriekin,
lankidetza jarduerak aurrera eramateko erraztasun gehiago daukagu (lankidetzan
oinarritutako ekintzak sustatu).
IKT-ak,
eskoletan lan egiteko eta ikasteko moduak aldatu dituzte, metodologi berri bat
aurrera eramanez. Metodologi berri hau aktiboagoa da, ikasleak nahiz irakasleak
gelako protagonistak izaten dira (irakasleak gutxiago). Irakasleak gelan
lantzeko ariketak prestatzerakoan, ikasleen interesak kontutan hartuko ditu eta
beraiek proposaturiko jarduerak landuko
dituzte, irakasleak proposaturikoekin batera. Haurrekin egunerokotasuneko
gatazkak jorratuko dira, guztien iritziak eta ezagutzak lantzeko. Beraz,
lankidetza ikaskuntza aurrera eramatea izango litzake irakasleen lana.
Metodologia
honen helburu garrantzitsuenetakoak Ikasleak bere kabuz pentsatzea eta eguneroko
bizitzan kritikoak izaten ikastea izango
litzake, elkarlana eta parte hartzearen sustapenarekin batera. IKT-ek garrantzi
handia dute metodologia aktibo honetan, izan ere, eskaintzen dizkiguten tresnak oso
baliagarriak dira landu beharreko edukiak bereganatzeko eta lan egiteko, blogak
adibidez.
Blogak,
lan egiteko eta ikasteko, hezkuntza tresna onak dira. Talde-lana eta parte
hartzea sustatzen dute, ikasleei beraien artean informazioa partekatzeko eta
lan egiteko aukera emanez (informazioa argitaratzeko aukera). Ikasleen arteko
harremanak ere indartzen ditu, taldean lan egiten dutelako eta bakoitzaren
iritzia ezagutu dezaketelako. Blogak ikasleen zalantzak argitzeko ere
baliogarria izaten da.
Bestalde,
ikasle bakoitzak blogaren diseinua nahi duen moduan antolatu dezake. Horrela,
haurrek bere irudimena lantzen dute, teknologia berrien erabilpenaren bidez.
Web 2.0
tresnek lankidetza jardunak ahalbidetzen dutela badakigu, hortaz, gelditzen
zaiguna, ikasterakoan nahiz irakasterakoan tresna digitalak era egokian erabiltzea izango
litzake.
No hay comentarios:
Publicar un comentario