HAUSNARKETAREN ONDORIOAK: KONPARTITU
Nire ustez web 2.0 tresnek lankidetzako jardunak ahalbidetu ditzakete, izan
ere hauen ezaugarrietako bat lankidetza baita. Hala ere, azpimarratzekoa da,
nahiz eta tresnak berak lankidetza sortzeko edo errazteko ezaugarriak bete, berak bakarrik ez ditu sortuko. Irakaslea,
erabiltzen duen metodologiaren arabera izango da jarduera modu batean edo
bestean. Adibide bat jartzearren: Blog bat klasean landutako testuak kopiatzeko erabiltzen
bada soilik ez genuke esango lankidetza oztopatzen duenik, baino ezta sustatzen
ere. Bestalde, irakasleak klasean lantzen ari diren gaiaren inguruan taldeka
sortutako testu bat zintzilikatzeko erabiltzen badu eta horretaz aparte
argazkiak edo bideok txertatzea aukera ematen badu, orduan, lankidetza sustatzen duen jarduera bat
burutzen ari direla esan daiteke. Ikusten dugunez, tresna hauek metodologia
aktiboaren eragileak izan daitezke, beti ere ikaslea protagonista dutelarik.
Blogaren gaiari eutsiz, aitortuko dut hasiera batean ez nintzala hauen jarraitzailea
sutsua, ezjakintasunaren erruz segur aski. Denborarekin ordea, konturatu nahiz
oso tresna erabilgarria izan
daitekeela. Klasearen testuinguruan
kokatuz, hainbat modutan aprobetxatu dezakegu, irakasgaia edozein izanda ere:
ikas-prozesuaren eguneroko moduan, landutako gaiaren inguruko laburpena
osatzeko, aurre ideien eta dudak argitzeko gune bezala, etab. Bestalde, umeek
bakarka edo taldeka aritzeko aukera dute, blogaren bidez beraien arteko elkar
eragitea sustatuz.
Esperientzia pertsonal moduan, aurtengo blogarekin, iaz baino gehiago
disfrutatu dut, gaia zehatzagoa eta ez hain abstraktua zelako agian. Taldeka
aritzean, elkarren artean ados jartzeko eta lan egiteko aukera eman digu,
bestalde, kide bakoitzaren ekarpenak bloga aberatsagoa egitea lagundu du.
Klasean landutakoa, blog-etan era batera edo bestera ikustea erabilgarria
iruditzen zait, izan ere, ikasitakoa errepasatzeko eta eskura edukitzeko aukera
bikaina da.
No hay comentarios:
Publicar un comentario