Oso interesgarria iruditu zaigu ikusitako bideoa.
Askotan, helduok bideojokoak erabilgarriak ez direla eta bakarrik, umeek jolasteko
balio dutela pentsatzen dugu. Bideojokoen helburua ez da bakarrik haurrak
entretenitzea, badaude beste batzuk jolasteaz gain, ikaskuntza bat lantzen
dutenak. Azken hauek, aproposak eta interesgarriak iruditzen zaizkigu, eskolan
edukiak lantzeko erabiliko diren tresnetariko bat izango direla pentsatzen
dugulako. Egia esanda, badaude eskola batzuk erabiltzen hasi direnak baina oraindik
ez daude oso landuak.
Gure ustez, umeek
bideojokoen bidez, eduki gehiago barneratuko dituzte. Hau frogatzeko ezagutzen
dugun kasu bat kontatuko dugu: bosgarren mailako neska batek, matematikak ez
zituen gustuko, oso aspergarriak iruditzen zitzaizkion eta nahiz eta ikasgaia
gainditu, edukiak ez zituen barneratzen. Baina seigarren mailara pasa zenean,
matematikako irakasleak tresna berri bat erabiltzen hasi zen. Ostiralero,
informatikako gelara joaten ziren eta
bideojoko baten bitartez matematikak lantzen zituzten (Pipo eta matematikak). Neskak,
bideojokoarekin geroz eta gehiago jolasten zuenean, gehiago interesatzen
zitzaizkion matematikak eta edukiak barneratzen zituen. Orain neskak badaki
matematikak dibertigarriak izan daitezkeela.
Konklusio batera heldu gara. Kontutan izan beharko genuke
bai ikasleen, bai irakasleen interesak; gehienetan, irakasle askok nahiago dute
edukiak lantzea modu erosoan (beraiek dakiten moduan), metodo berriekin baino.
Irakasleek, teknologia berriei atea irekita utzi behar dizkietela pentsatzen
dugu; eta teknologi hauek, metodo tradizionalarekin BATERA NAHASTEA (teknologia berriak bakarrik erabiltzea ez duelako erantzun positiboak ematen,
eta ezin dugu irakasleei esfortzu guztiak eskatu; ikasleek ere, erantzunak eman
beharko dituzte).
No hay comentarios:
Publicar un comentario